پسر و اسطوخودوس

چای اسطوخودوس در پسرزایی,تاثیر اسطوخودوس برای پسردار شدن, اسطوخودوس و پسر زایی,دمنوش اسطوخودوس و پسرزایی,روغن اسطوخودوس برای پسرزایی,گیاه اسطوخودوس و پسرزایی ,خواص اسطوخودوس برای پسرزایی

بعضی از افراد دوست دارند فرزندشان پسر شود. امروزه راهکارهایی برای این خواسته از طرف متخصصان ارائه شده است که برای پسر شدن جنین نتیجه بخش خواهد بود. چه زمانی برای رابطه جنسی مناسب است که در صورت باردار شدن، فرزندی پسر داشته باشیم؟ چه تغذیه ای قبل از آمیزش باید استفاده شود؟

تاثیری که چای اسطوخودوس در پسرزایی دارد

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند.

این روش ها بسیار کم هزینه اند و فقط با تغییرات خاص در بدن خانم ها به پسردار شدن کمک می کند:

استرس کمتر برای پسردار شدن

شغل پدر بچه به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد. آمار ها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است. مثلا شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان ها که دائما در استرس اند بیشتر دختردار می شوند.

اندازه گیری PH بدن

بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

بهترین زمان داشتن رابطه

همه می دانند که باید در روز های تخمک گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزند آوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می کند. بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.

بیشتر ژلاتین بخورید

یکی از روش های پسردار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است. مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسید های زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

خوردن لیمو بیشتر

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می کنند این میوه بدن را اسیدی می کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.


نوشیدن چای اسطوخودوس برای پسرزایی

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است.

قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدنتان کمک کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.در ضمن می توانید مقاله چای اسطوخودوس را مطالعه کنید تا با خواص آن بیشتر آشنا شوید.